Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Problemy i usterki - mechaniczne
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia II / Octavia II FL / Octavia II Tour - 1Z
Problemy i usterki - mechaniczne
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
Wymiana łącznika stabilizatora tył
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
1
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
template
Następny
nturek
Classic
Dołączył:
2011
Posty:
1
Udostępnij
Tweetnij
#1
Wymiana łącznika stabilizatora tył
17.07.2013, 18:38
a jakoś leci
:szeroki_usmiech
jabiel
Classic
Dołączył:
2010
Posty:
24
Udostępnij
Tweetnij
#2
17.07.2013, 18:38
Wymiana łącznika stabilizatora tył
Cześć,
staram się sam wymienić łącznik stabilizatora i:
zdjąłem koło
zlokalizowałem obie śruby
i zaczeły się schody
gdy próbuje odkręcić dolną (rozmiar 16) to kreci się cały czpień co uniemożliwia odkrecenie
Jest jakiś "myk" na odkrecenie tej śruby?
moja octavia to O2 BJB z 2005 1.9 tdi
Pozdrawiam
Komentarz
Wyślij
Anuluj
KAMLOT
Classic
Dołączył:
2010
Posty:
20
Udostępnij
Tweetnij
#3
17.07.2013, 18:55
Z tego co pamiętam to jest możliwość przytrzymania tej śruby ona ma otwór na torx-a.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
lukasz2911
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
5
Udostępnij
Tweetnij
#4
23.07.2013, 14:37
Z jednej strony trox z drugiej klucz i kręcisz :lol:
Komentarz
Wyślij
Anuluj
krzynol
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2007
Posty:
11004
Auto:
Superb II combi (3T5)
Octavia I:
ASV 1.9 TDI VP 110 KM
Octavia II:
CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
Udostępnij
Tweetnij
#5
23.07.2013, 18:38
a jak ci się torx obkręci, a większy rozbije otwór całkowicie, to wtedy:
Szlifierka kątowa – Wikipedia, wolna encyklopedia
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szlifierka_k%C4%85towa
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
Wyślij
Anuluj
lukasz2911
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
5
Udostępnij
Tweetnij
#6
23.07.2013, 19:10
to wtedy szlifierka kątowa, najważniejsze aby dobrze dobrać klucze, no i nie zaszkodzi popryskać srubę WD40.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
arkady
Ambiente
Dołączył:
2010
Posty:
136
Auto:
Octavia II (1Z3)
Octavia II:
CAXA 1.4 TSI 122 KM
Udostępnij
Tweetnij
#7
31.07.2013, 14:29
Zamieszczone przez
lukasz2911
Z jednej strony trox z drugiej klucz i kręcisz
Dokładnie tak. Wiem, bo przerabiałem - wymieniałem. Żadna filozofia.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz